2014 Honda CBR1000RR SP

2014 Honda CBR1000RR SP

10.03.2014

De-a lungul anilor, Honda a adus pe piata unele dintre cele mai bune motociclete sport, de la originalul Ninja 900R al anilor ’80, ZX-11 al anilor ’90 si ZZR 1200 al anilor 2000.

Honda CBR1000RR SP era deja o motocicleta sport performanta, dar in 2014 a devenit si mai buna. Printre imbunatatirile aduse modelului in 2014 regasim un nou parbriz, o pozitie de conducere revazuta si mai multa putere. De asemenea, este disponibila o noua schema de culoare Pearl White. Puterea motocicletei vine dintr-un motor de 999cc, racit cu lichid, cu 4 cilindri in linie, DOHC care este tinut in lesa de o transmisie cu 6 viteze. Elementele esentiale ale motocicletei – cadrul, motorul si suspensia sunt confectionate din cele mai bune materiale si construite cu tehnologia high-end pe care Honda si-a construit renumele.

Pentru entuziasti, sunt si mai multe vesti bune – versiunea speciala Honda CBR1000RR SP aduce suspensie ajustabila Ohlins fata si spate, frane fata Brembo si anvelope premium Pirelli Diablo Supercorsa SC. Un subcadru special de greutate usoara si o sa cu un nou design ajuta la economia de greutate. In plus, modelul ofera componente premium ale motorului pentru greutate si echilibru, inclusiv pistoane si biele care imbunatatesc performanta pe traseu.

Viitorul arata bine daca sunteti in saua unui Honda CBR1000RR SP.

Mai multa putereHonda a marit puterea modelului prin reproiectarea capetelor de cilindri, a evacuarii si a admisiei de aer. Honda a schimbat de asemenea pozitia de conducere si a adaugat un nou parbriz pentru a imbunatati ergonomia, in special pentru atunci cand se conduce pe traseu.

Suspensie performanta fata si spate – in partea din fata, furca Big Piston Showa de 43mm are un raspuns mai bun iar in spate design-ul Unit Pro-Link foloseste un amortizor cu design double-tube pentru un raspuns mai bun si o performanta a tractiunii mai buna.

Instrumentatie LCD – instrumentatia full-screen LCD a lui Honda CBR1000RR SP include un cronometru pentru ture de traseu, computer pentru trip si consum de combustibil, indicator treapta de viteza si functie peak-rpm memory.

Frane revolutioinare – sistemul C-ABS (Combined Anti-Lock Braking System) este primul de acest fel de pe un superbike. Pana si cei mai critici testeri de motociclete sunt incantati de felul in care franele se comporta pe traseu.

Parbriz nou – toate modelele CBR1000RR SP sunt prevazute cu un parbriz ergonomic care functioneaza in corelatie cu noua pozitie de conducere pentru a reduce rezistenta la inaintare.

Jante cu 12 spite – cu rigiditatea si echilibrul lor consistent, aceste jante din aluminiu cu 12 spite lucreaza impreuna cu noua furca si suspensie imbunatatita pentru a aduce reale imbunatatiri in ceea ce priveste manevrabilitatea.

Suspensie fata Big Piston Fork (BPF) – suspensia fata a lui Honda CBR1000RR SP foloseste o furca Big Piston Fork (BPF). Aceasta furca de 43mm Showa are un raspuns bun si ofera un feedback excelent.

Rezervor de combustibil localizat central – rezervorul de combustibil de 18 litri este pozitionat in centrul sasiului si jos in cadru. Asta permite un design mai compact dar mai important ajuta la centralizarea masei motocicletei. O centralizare mai buna a masei inseamna ca Honda CBR1000RR SP raspunde mai bine la input-ul rider-ului, in special atunci cand motocicleta se inclina in curbe.

Injectie de combustibil dual-stageHonda CBR1000RR ofera doua seturi de injectoare per cilindru pentru performanta la turatii joase si ridicate, raspuns instantaneu la turatii ridicate si o cursa buna la turatii joase. Setarile EFI rafinate fac motorul mai manevrabil, cu un raspuns mai bun al acceleratiei.

Sasiu din aluminiu twin-spar – un cadru din aluminiu din 4 piese echilibreaza puterea, rigiditatea si greutatea usoara. Pozitionat in jurul motorului, cadrul ajuta la centralizarea masei motocicletei pentru un mai bun raspuns al manevrabilitatii – unul dintre cele mai bune raspunsuri intalnite vreodata la o motocicleta.

Suspensie spate Unit Pro-LinkHonda CBR1000RR SP ofera suspensii performante fata si spate. In partea din spate, design-ul Unit Pro-Link foloseste un amortizor cu design double-tube pentru un raspuns mai precis.

Anvelope Pirelli Diablo Supercorsa SP V2 – anvelopele Pirelli Diablo Supercorsa SP ofera aderenta, manevrabilitate si durabilitate intr-un singur pachet.

ATVROM - importator motociclete Aprilia, Honda, Kawasaki, KTM, Suzuki, Triumph, Yamaha

Te-ar putea interesa si:

2024 Kawasaki Z500 ABS

Toate privirile vor fi atintite asupra ta cand esti in saua noului supernaked Z500 ABS! Cu o caroserie distinctiva si un motor 451cc puternic, acest streetfighter cu stil agresiv este dedicat riderilor care nu se tem sa se faca remarcati.  C...

Citeste mai mult