2014 KTM Freeride 350

2014 KTM Freeride 350

07.03.2014

KTM Freeride 350 este o motocicleta agila construita cu increderea si versatilitatea in minte. Comparata cu generatiile trecute, noul Freeride 350 ofera o serie de modificari care ajuta la cresterea eficientei, imbunatatesc abilitatile off-road si o fac mai de incredere.

Inima motocicletei este un motor de 349cc, cu un singur cilindru, in 4 timpi, cu pornire pe scanteie, racit cu lichid. Unitatea este adusa la viata de un starter electric si este imperecheata cu o transmisie cu 6 viteze, claw shifted. Merita de asemenea mentionat ca motocicleta vine cu un rezervor de 5.5 litri si are o garda la sol de 325mm.

Motocicleta merge cu o suspensie fata WP Suspension fork si un shock absorber spate WP Suspension. Puterea de oprire este asigurata de franele pe disc cu etriere radiale cu 4 pistoane fata si etriere radiale cu 2 pistoane spate.

KTM Freeride 350: o motocicleta excelenta

Libertatea are un nume: cu Freeride 350, doar rider-ul decide unde sa mearga. In primul an pe piata, a entuziasmat multi oameni carora le place sa faca off-road fara stres. Pentru urmatorul an, KTM si-a concentrat atentia de dezvoltare catre mai multa versatilitate si simt practic pentru motocicleta KTM Freeride 350. Pentru exemplu, o a sasea viteza mai inalta coboara turatiile si consumul de combustibil pe trasee accidentate, in timp ce cele 5 viteze inferioare scurtate asigura in continuare tractiune off-road optima. Numeroase detalii optimizate fac noul Freeride 350 chiar mai durabil si mai de incredere sau contribuie la reducerea si mai mult a greutatii sale.

Caroserie si grafica

Multumita liniilor extrem de subtiri ale seii si ale spoiler-ului, caroseria lui KTM Freeride 350 ofera rider-ului mobilitate nerestricionata si un contact ergonomic. Mare parte din grafica noua este direct integrata pe componentele din polimer cum ar fi grafica turnata, o solutie contemporana foarte robusta si usoara.

Motor performant

Bazat pe motorul de success al lui KTM 350 EXC-F, motorul lui Freeride 350 a fost optimizat pentru un raspuns placut al cuplului in locul puterii maxime si a fost dezvoltat chiar mai mult de catre KTM. Design-ul compact beneficiaza de un sistem de evacuare modificat cu o decompresie automata optimizata pentru pornire mai buna. Combinat cu o noua garnitura, capacul pompei de racire redesenat asigura o asamblare mai usoara pentru o izolare imbunatatita chiar si la temperature extreme. Plasat bine protejat in spatele cilindrului, starter-ul electric beneficiaza de un design nou pentru 2014. Cu un lambda control closed-loop de ultima generatie, sistemul de management al motorului Keihin cu injectie electronica de combustibil si clapeta de acceleratie de 42mm asigura o tratare eficienta a gazelor de evacuare de catre doua convertoare catalitice, precum si eficienta mare a consumului de combustibil. Folosind map select switch-ul din gama de accesorii PowerParts, riderul poate selecta caracteristici de raspuns ale motorului aditionale.

Cutia de viteze

Special proiectata pentru modelele Freeride, nua transmisie cu 6 viteze se distinge prin ratii mai scurte ale vitezelor in cele 5 trepte inferioare in timp ce a sasea viteza, acum cu 10% mai inalta, asigura niveluri de viteza ale motorului mai relaxte pe trasee off-road. Pentru a se potrivi cu noua transmisie, schimbarea vitezelor a fost inaltata putin prin inlocuirea pinionului cu 11 dinti cu unul cu 12 dinti

Ambreiajul CSS

Noul si neamortizatul ambreiaj CSS si sistemul hidraulic revizuit ofera durabilitate convingatoare precum si separare optima si actiune precisa in acelasi timp economisind greutate.

Cadrul, subcadrul spate si bratul oscilant

Un cadru compozit usor confectionat din sectiuni de otel inoxidabil si componente din aluminiu forjat ofera lui Freeride 350 stabilitatea necesara pentru a-si face datoria in off-road la greutate minima. Subcadrul spate usor si rigid din polymer gazduieste de asemenea componentele electronice pentru managementul motorului. Un ghid al lantului pe bratul oscilant din aluminiu usor ofera mai multa stabilitate si tine lantul in pozitie.

Jantele, anvelopele si franele

Freeride 350 are jante noi GIANT anodizate din aluminiu cu spite pentru noul an. Special dezvoltate de catre Maxxis, noile anvelope Trial-Maxx fac motocicleta vizibil mai agila. In plus, ele sunt mai de incredere si ofera tractiune mai buna in special in conditii de umezeala. In plus, multumita dimensiunilor standard Enduro ale anvelopelor de 2.75-21 fata si 4.00-18 spate, aceasta motocicleta off-road versatila poate folosi o varietate de alternative de anvelope pentru scopuri speciale. Pentru 2014, Freeride 350 beneficiaza de asemenea de noul sistem de franare Formula si discuri usoare si etriere cu 4 pistoane fata si cu 2 pistoane spate.

Furca fata si amortizorul spate

O noua setare pentru furca fata de 43mm WP cu o cursa de 250mm creste stabilitatea noului Freeride 350 chiar mai mult. In spate un amortizor WP PDS cu un arc progresiv si cursa de 260mm asigura o experienta de conducere confortabila si mai multe rezerve. Amortizarea este ajustabila separat pentru compresie si rebound, in timp ce monoamortizorul are controluri low si high speed pentru stagiul de compresie. Pentru KTM Freeride 350 exista de asemenea un kit de reducere a cursei suspensiei in gama de accesorii PowerParts pentru a cobori inaltimea seii cu 25mm.

Sistemul de evacuare

Atunci cand au proiectat sistemul de evacuare, inginerii s-au concentrat pe zgomot si emisii reduse si pe o livrare lina a cuplului. Bine protejata de cadru si un scut de protectie, teava de esapament centrala ghideaza evacuarea de sub motor la amortizoarele de zgomot duble din aluminiu de pe spate. Fiecare prevazut cu un convertor catalitic, amortizoarele de zgomot asigura un tratament eficient al evacuarii in timp ce coboara zgomotul la un nivel acceptabil.

ATVROM - importator motociclete Aprilia, Honda, Kawasaki, KTM, Suzuki, Triumph si Yamaha.

Te-ar putea interesa si:

2024 Red Bull GASGAS Tech3 accelereaza spre sezonul MotoGP

Augusto Fernandez, Pedro Acosta si Red Bull GASGAS Tech3 accelereaza spre sezonul MotoGP 2024. Testele oficiale din presezon au loc in Malaezia si Qatar. Pe 9-10 martie, urmeaza Marele Premiu al Qatar-ului pe circuitul international Lusail. Rid...

Citeste mai mult