2014 Can-Am Maverick X RS DPS

2014 Can-Am Maverick X RS DPS

24.03.2014

Proiectat sa atace orice teren cu curaj, "Can-Am Maverick X Rs DPS" este un UTV puternic care vine dotat cu un sistem de directie asistata modern care ofera niveluri variate de asistenta. Mai mult, este propulsat de cel mai puternic motor care poate fi gasit pe acest segment, mai precis un motor Rotax 1000R V-twin de 976cc, racit cu lichid, single-overhead-cam, de 101 CP cu patru valve per cilindru. Puterea motorului este transferata la roti prin intermediul unei transmisii variabile continue (CVT).

UTV-ul este tinut sub control de un set de amortizoare sport fata si spate cu compresie dual-speed si ajustabile. Alte caracteristici oferite de Maverick X RS DPS includ un rezervor de 37.85 litri, un nou portbagaj si jante din aluminiu. Acest pachet va ofera toate trasaturile lui Maverick X RS si adauga un confort al virarii cu nivele variate de asistenta. Plus abilitatea de a customiza UTV-ul cu caracteristici care ii vor da un simt unic.

Caracteristicile de baza ale modelului Can-Am Maverick X RS DPS sunt urmatoarele:

- motor Rotax 1000R V-Twin de 101CP cu sistem de evacuare dublu
- sistem de control intelligent al acceleratiei iTC (Intelligent Throttle Control)
- design dinamic high-flow
- transmisie CVT cu curea ranforsata Zylon
- magneto de 625 Wati
- raport putere/greutate lider in industrie
- suspensie spate independent TTA cu o cursa de 14 inci
- scaun sofer ajustabil si volan ajustabil
- spatiu de stocare in cabina de pilotaj de 31.41 litri
- portbagaj spate multifunctional cu sistem Linq quuck-attach
- sistem antifurt D.E.S.S. (Digitally Encoded Security System)

Pachetul X RS DPS aduce in plus urmatoarele dotari:

- directie asistata Tri-mode Dynamic Power Steering
- diferential fata autoblocant Visco-Lok QE
- amortizoare Fox Podium X Performance RC2.5
- jante de 12 inci Beadlock cu anvelope Maxxis Bighorn
- indicator de bord analog-digital si volan custom

Performanta best-in-class – deveniti lideul haitei cu motorul de 101 CP Rotax 1000R V-Twin cu design dinamic high-glow. Iar sunetul evacuarii duble va deveni semnatura dumneavoastra.

Un mai bun control al acceleratiei – sistemul electronic throttle-by-wire functioneaza in conjunctie cu clapeta de acceleratie de 54mm Bosch pentru o livrare lina a puterii chiar daca piciorul rider-ului balanseaza pe acceleratie datorita terenului accidentat. Sistemul iTC detecteaza balansul nedorit si filtreaza input-ul. Vine cu un mod progresiv si un mod sport.

Mai multa putere – atunci cand motorul respira mai usor, poate produce mai multi cai putere. Asadar a fost optimizata admisia de aer, combustia si fluxul de evacuare. Admisia mai puternica, capetele de cilindru high-flow, valvele mai mari, raportul de compresie crescut si evacuarea dubla contribuie la puterea si eficienta motorului.

Durabilitate crescuta – transmisia variabila continua CVT ofera o curea ranforsata Zylon, un material de 1.6 ori mai puternic si mai rigid in comparatie cu o curea normala, pastrand astfel temperatura curelei mai scazuta.

Un output de putere mai puternic – pachetul ofera un magnetou mai puternic cu un output de 625 Wati

Manevrabilitate precise – luati avant inaintea concurentei cu noul sistem de directie Can-Am. Tri-Mode Dynamic Power Steering (DPS) ofera electronic trei niveluri selectabile de asistenta directie pentru a asigura cea mai lina cursa pe care ati experimentat-o vreodata.

Suspensie spate inovativa – suspensia spate inovativa TTA (Torsional Trailing A-arms) este o versiune compacta a suspensiei five-link si ofera cea mai buna absorbtie a socurilor si cel mai bun contact cu solul al anvelopelor. Ofera o greutate redusa si o cursa de 14 inci.

Greutate centralizata – alte UTV-uri sport au motorul pozitionat in partea din spate, crescand inertia si tendinta de a supravira. Motorul lui "Maverick X RS DPS" este centrat intre cele doua scaune, centralizand greutatea pentru o virare mai agila si curbe la colturi mai usoare. Rezultatul este un Maverick agil, increzator, puternic si dinamic.

Directie asistata – power steering-ul controlat electronic ofera rider-ului trei niveluri diferite de asistenta atunci cand se vireaza. Cantitatea de asistenta variaza cu viteza vehiculului pentru a ajusta efortul de input pana la un nivel confortabil. Ofera diferential Visco-Lok QE pentru un punct de angajare mai rapid.

Control mai bun – exclusiv pentru Can-Am, Visco-Lok este un sistem de blocare a diferentialului fata progresiv si automat. Sistemul transfera in mod intelligent puterea de la roata alunecatoare fata la roata opusa cu tractiune. Fara sa fie nevoie sa apasati butoane sau sa actionati manete, fara limitare de viteza si turatie.

Amortizoare performante – amortizoarele fata si spate sportive ofera compresie dual-speed, ajustare rebound si preload, astfel pot fi ajustate la terenuri diferite

Jante si anvelope performante – legarea mecanica face imposibila desprinderea anvelopei de janta in timpul acceleratiei puternice si a curbelor la colturi. Cu anvelopele de 27 inci Maxxis Bighorn 2.0 cu un design robust, veti avea aderenta performanta pe orice tip de teren

ATVROM - importator UTV Arctic Cat, Can-Am Bombardier, CF Moto, Kawasaki, Linhai, Yamaha

Te-ar putea interesa si:

2024 Can-Am Spyder RT

Echipat cu un motor eficient Rotax 1330 ACE, roadsterul Can-Am Spyder RT raspunde cu precizie la fiecare comanda, fie ca strabati 406 km cu un singur plin sau te bucuri de acceleratie maxima pe drumuri serpuitoare. 2024 Can-Am Spyder RT, un parten...

Citeste mai mult