2014 Can-Am Commander MAX 1000

2014 Can-Am Commander MAX 1000

16.01.2014

Bazat pe Can-Am Commander 800R si 1000, platforma Commander MAX aduce un ampatament cu 749mm mai lung si aduce confort de neegalat pentru pasagerii din spate. SxS-ul de fata este disponibil in variantele DPS si XT. Commander MAX masoara 3754mm lungime si 1488mm latime si vine in trei culori (inclusive camuflaj). Include sistemul Dynamic Passenger Comfort, scaune confortabile in spate si frane fata mari, de 220mm. Noul side-by-side Can-Am model Commander MAX 1000 vine echipat cu directie asistata electronic Tri-Mode Dynamic Power Steering, sistem de reducere a temperaturii in cabina de pilotaj, diferential spate upgradat, ECO mode si un bord 3-D analog/digital.

Puterea modelului SxS Bombardier Commander MAX este motorul ROTAX 1000 80 de grade V-twin, care produce 85 cai putere si este alimentat de o clapeta de acceleratie Bosch de 54mm si doua injectoare de combustibil VDO Siemens. BRP spune ca sistemul throttle-by-wire functioneaza in conjunctie cu clapeta de 54mm Bosch pentru a produce o acceleratie lina, chiar daca piciorul riderului tremura pe acceleratie datorita terenului. UTV-ul mai este dotat cu transmisie CVT Continuously Variable Transmission cu High, Low, Park, Neutral si Reverse.

Pentru a reduce zgomotul, Commander beneficiaza de un nou diferential spate spiral bevel gear, iar suspensia fata Double A-arm ofera o cursa de 25.4 cm. In partea din spate, UTV-ul este dotat cu suspensie TTI care, potrivit BRP, reduce uzura cauciucurilor si are cu 75% mai putine componente decat modelele concurente. Suspensia spate ofera o cursa de 25.4 cm si cele mai mari in diametru amortizoare five-way preload-adjustable din industrie.

Calibata special pentru gama Commander, directia asistata electronic Tri-Mode Dynamic Power Steering ofera asistenta variabila si este proiectata sa ofere mai putina asistenta la viteze mari si mai multa la viteze mici si vine prevazut cu trei trepte presetabile: HI, MED, LO.

Toate modelele echipate cu DPS vin cu calibrare Visco-Lok QE care dau o angrenare rapida a diferentialului fata. Transfera progresiv puterea de la roata alunecatoare la cea care face priza, automatic, fara sa fie nevoie de comenzi in plus. Sistemul se poate bloca pana la 100% fara limitare de viteza.

Pentru putere de franare mai mare, UTV-ul Commander MAX aduce discuri fata 220mm si discuri spate 214mm cu etriere cu doua pistoane. Modelul vine echipat cu anvelope Maxxis Bighorn de 27” pe jante de aluminiu de 14”.

Potrivit BRP, pasagerii din spate beneficiaza de scaune, vedere si confort optime. Scaunele din spate au aceeasi ergonomie ca si cele din fata privind suportul lombar si pentru umeri si designul general. Ridicate cu 8.9 cm fata de cele din fata, scaunele din spate ofera vizibilitate mai buna. Pe langa asta, Commander MAX 1000 DPS are o capacitate de tractare de 680 kg.

Te-ar putea interesa si:

2024 Kawasaki Brute Force 750 EPS LE - Provocare acceptata! Putere de mamut si durabilitate la un nou nivel 

Provocare acceptata! Putere de mamut si durabilitate la un nou nivel  ATV-urile Brute Force sunt companioni de incredere pentru riderii dornici de aventura in outdoor. Vehiculele seriei Brute Force sunt pregatite sa intampine orice obstacole pe...

CITESTE MAI MULT