2013 Polaris RZR S, descurcaret si-n noul sezon

2013 Polaris RZR S, descurcaret si-n noul sezon

08.05.2013

RZR S. Nume simplu care poate fi usor retinut. Vorbim despre modelul celor de la Polaris care a fost testat de riderii de la atv.com. 

Sub capota isi face treaba un motor760cc, doi cilindri, racire apa, patru timpi, care se regaseste si la varianta RZR 800. Fisa tehnica arata o putere de 55 cp si capacitatea de a atinge viteza de 0-35 mph in 3.8 secunde.

Potrivit testerilor, RZR S este un vehicul din familia de SxS-uri Polaris care se descurca in orice tip de situatie. Atunci cand se apasa butonul de pornire, motorul incepe sa toarca si ofera un cuplu consistent care-i permite sa atace zonele deluroase si terenurile accidentate. Atunci cand nu se afla prin zone inguste, vehiculul este foarte usor de manevrat si nu ridica niciun fel de problema. Nici cand terenul devine accidentat RZR nu devine imposibil de pilotat, nu trebuie sa va speriati, dar, ca orice masinarie serioasa, trebuie sa i se acorde atentia cuvenita. Cand vitezele sunt schimbate asa cum trebuie, cand cuplul este dozat asa cum scrie la carte, RZR urca foarte repede orice panta abrupta, fara sa puna in pericol pe cineva.

Modelul de side-by-side Polaris de fata dispune de transmisie automata, ambreiaj care functioneaza lejer, motiv pentru care vehiculul nu pune probleme riderilor in timpul rularii prin padure sau in fata pantelor abrupte.


In ceea ce priveste manevrabilitatea, testerii de la atv.com au decis ca RZR S este extrem de stabil, indiferent de terenul pe care se afla si este lejer de pilotat si, de asemenea, dimensiunile ii permit sa nu intampine nicio problema in teren. Totusi, daca vreti sa-l rulati mai mult in zone cu pietre, este bine ca scutul din plastic sa fie inlocuit cu unul mai rezistent, pentru a nu avea neplaceri.

RZR S sta bine si la capitolul suspensii, amortizoarele facandu-si treaba in conditiile extreme de rulare si la capitolul franare (discuri hidraulice). Singurul dezavantaj pe care l-au gasit cei de la atv.com a fost legat de spatiu, o persoana mai inalta de 180cm avand ceva probleme de confort in timpul manevrarii.

Te-ar putea interesa si:

2024 Kawasaki Brute Force 750 EPS LE - Provocare acceptata! Putere de mamut si durabilitate la un nou nivel 

Provocare acceptata! Putere de mamut si durabilitate la un nou nivel  ATV-urile Brute Force sunt companioni de incredere pentru riderii dornici de aventura in outdoor. Vehiculele seriei Brute Force sunt pregatite sa intampine orice obstacole pe...

CITESTE MAI MULT