2009 Yamaha Rhino 700 FI Automatic 4x4 Side X Side

2009 Yamaha Rhino 700 FI Automatic 4x4 Side X Side

21.05.2010

Dotari de baza ale modelului Rhino 700 FI Side X Side
• Interior comfortabil si panou de comanda complet: volan, frana de picior plasata in stanga, pedala de acceleratie plasata in dreapta, consola montata in centru, schimbator montat central, buton de aprindere, lumini indicatoare si priza de 12 V.
• Motor in patru timpi de 686cmc.
• Transmisie automata Ultramatic® cu trei trepte. Mentinerea constanta a curelei reduce uzura si asigura frana de motor.
• Sistemul On-Command® de schimbare a modului de tractiune permite pilotului sa aleaga intre tractiune pe doua roti, tractiune integrala cu diferential blocat partial si optiune cu diferential blocat complet.
• Suspensii complet independente: suspensii duble in fata, cu spatiu de miscare de 18cm si 30cm garda la sol si amortizoare complet ajustabile, in functie de sarcina.
• Scaune groase care sunt ideale pentru calatoriile lungi, multumita cooperarii bune cu suspensiile de cursa lunga.
• acest side-by-side este creat si asamblat in S.U.A.

Rhino 700 FI Side X Side UTV: Motor
• Motor de 686cmc cu raport de compresie de 9,2 la 1.
• Injectia electronica de combustibil asigura performante maxime indiferent de conditii
• Frane pe disc la toate rotile si frana de parcare.
• Doua trepte de viteza pentru mers normal (viteze mari/mici) si treapta de marsarier.
• Schimbator manual montat convenabil.
• Arborele de transmisie inchis nu permite intrarea apei sau a deseurilor.
• Sistem de esapament din otel inoxidabil, cu scuturi de caldura din aluminiu si amortizor de scanteie.
• Radiator de mare capacitate din aluminiu si sistem de racire pe ulei asistat de ventilator.
• Sistem de admisie cu ventilator, care previne supraincalzirea si intrarea apei si noroiului unde nu trebuie.

2009 Yamaha Sport Rhino 700 FI Auto 4x4 UTV

Rhino 700 FI Side X Side UTV: Sasiu/Suspensii
• Cadru de otel usor, dar durabil si usor de controlat.
• Sistem de directie cu bare si pinioane.
• Garda la sol de 30,6cm, eficienta la protejarea componentelor de sub vehicul.
• Arborele de transmisie din fata cuprinde o cutie de viteze si un sistem electronic de schimbare intre 2wd/4wd/Diferential Blocat.
• Placute de protectie pentru articulatii.
• Carlig montat central, ce poate tracta mai mult de 540 kg.
• Usile rezistente previn stopirea cu apa sau noroi sau intrarea prafului.
• Portbagaj din otel ce poate transporta pana la 180 kg, si care dispune si de un capac.
• Anvelope agresive Maxxis®.

Alte dotari
• Doua suporturi de pahar
• Panou digital de comanda cu monitor LCD care ilustreaza toate informatiile esentiale legate de vehicul.
• Contor de combustibil usor de citit, pentru a sti cand trebuie sa alimentati vehiculul.
• Scaune incapatoare, moi si fixe, bune si pentru calatorii lungi.
• Centuri de siguranta pentru pilot si pasager.
• Faruri Krypton multi-reflectoare de 30 watti si lumina de stop de tip LED, in spate.
• Rezervor de 29,8 litri
• Baterie ce nu necesita intretinere, dar care alimenteaza vehiculul si pe temperaturi scazute.
• Filtru de aer usor de accesat, fara a fi nevoie de scule.
• Volan comfortabil si manere pentru pasager.

Te-ar putea interesa si:

2024 CFMOTO CFORCE 600L Touring

ATV-ul CFMOTO CFORCE 600L Touring vine in sezonul 2024 cu noi scheme de culoare atractive (Velocity Grey, True Timber Camo, Nebula Black, Magma Red, Hunter Green) si mentine atributele tehnice la nivel inalt, oferind performanta excelenta in categori...

CITESTE MAI MULT