2009 Yamaha Grizzly 350 IRS Auto. 4x4

2009 Yamaha Grizzly 350 IRS Auto. 4x4

03.05.2010

Dotari de baza ale modelului Grizzly 350 IRS
• Suspensii independente pe partea din spate
• Tehnologie avansata mostenite de la Grizzly 700, la un pret accesibil.
• Transmisie automata Ultramatic®.
• Sistem On-Command® de selectare a tractiunii.
• Frane umede sigilate.
• Greutatea redusa si design-ul avansat alcatuiesc un ATV modern si extrem de practic.
• Schimbatorul de viteze este plasat convenabil in partea stanga a panoului de comanda.
• Podele pline integrate.
• Frane pe disc hidraulice.
• Bara de tractiune rezistenta si cu un aspect placut.

Grizzly 350 IRS este un ATV modern echipat la nivel de motorizare:
• Motor SOHC in patru timpi, de 348cmc, cu racire pe aer/ulei.
• Carburator semi-oval Mikuni® de 33mm si sistem de aprindere DC-CDI de mare performanta.
• Sistem de pornire electrica de la buton.
• Amortizor din otel inoxidabil.
• Cutia de viteze complet sigilata nu permite intrarea niciunui reziduu, pentru a preveni alunecarea curelei.
• Intinzator automat al lantului cu came care reduce uzura motorului.

Grizzly 350 IRS ATV: Sasiu/Suspensii
• Sasiu usor, durabil, rigid si usor de controlat.
• Suspensii complet independente in spate.Fully independent rear suspension provides fantastic terrainability and a smooth ride.
• Frana umeda de performanta acoperita, pentru durabilitate indelungata
• Sistem On-Command® de selectare a tractiunii, dintre partial, complet si diferential.
• Garda la sol de 24,2 cm si placi de protectie din plastic dur, plasate sub vehicul.
• Pozitie joasa a scaunului pentru un plus de control.
• Suspensii duble independente, pe partea din fata, care cuprind si amortizoare ajustabile in 5 pozitii si spatiu de miscare de 15,9 cm
• Anvelope agresive de 25x8-12 (in fata) si de 25x10-12 (in spate), care sporesc garda la sol.
• Bara de tractiune rezistenta si placute de protectie pentru articulatiile CV.

Alte dotari
• Rasteluri de otel, date cu un strat de vopsea cutata, care creste rezistenta la zgarieturi. Capacitate combinata de 118,8kg (39,6 in fata, 79,2 in spate)
• Bara de tractiune din fata confera un plus de stil si functionalitate.
• Carligul, plasat central, poate tracta pana la 495kg.
• Aripile mari ofera o protectie foarte buna impotriva stropirii cu noroi sau apa.
• Compartimentul etans, de mare capacitate, plasat sub scaun, este extrem de convenabil.
• Scaun moale, extrem de comfortabil pentru pilot.
• Rezervor de 14,3 litri.
• Sistem de admisie cu ventilator care previne supraincalzirea si intrarea apei sau a noroiului unde nu trebuie.
• Filtru usor de accesat, fara a fi nevoie de scule.
• Lumina de frana.
• Baterie ce nu necesita intretinere, care poate alimenta motorul chiar si in conditii dificile.
• Componente electronice usor de accesat, plasate sub scaun.
• Faruri multi-reflectoare Krypton de 30 watti, cu intensitate reglabila.
• Maneta de control al duzei, plasata pe ghidon.


Te-ar putea interesa si:

Snowmobile Lynx 2024 - caracteristici principale, upgrade-uri si design

Snowmobilele BRP Lynx 2024 ofera imbunatatiri in zona de sasiu si caracteristici aduse la ultimele standarde. Modelele din gamele Rave, Shredder, Ranger si Xterrain sunt special concepute pentru performanta prin zapada adanca, aproape intreg lineup-u...

CITESTE MAI MULT
Taguri