2009 Can-Am Outlander 800R. 4x4

2009 Can-Am Outlander 800R. 4x4

05.07.2010

• NOUL motor 800R creste puterea cu 9%
o Filtru de aer mai mare
o Canal de admisie imbunatatit
o Calibrare a computerului de bord
o Arbore de distributie NOU
• NOI abtibilduri si scheme grafice
• Placuta de protectie din polietilena densa
• Fatada NOUA
• Bare de protectie specifice modelului XT
Aspecte esentiale ale modelului Outlander 800R EFI
• Ideal pentru curse, lucru dovedit in competitii precum GNCC sau Baja 1000
• Motorul Rotax® EFI V-twin de 800cmc este cel mai puternic din industrie
• Suspensie TTI™ pe partea din spate, fara frecare, cu 75% mai putine componente care se misca
• Diferential automat Visco-Lok cu blocare progresiva
• Suspensii duble usoare, potrivite pentru curse
• Transmisie continuu variabila (CVT)
Dotari de baza ale ATV-ului Outlander 800R EFI
Motor Rotax 800R V-Twin // Acest motor V-twin de 80º este cel mai puternic de pe piata. Avand racire pe lichid, patru valve la cilindru, un corp de accelerare de 46mm si doua injectoare de combustibil VDO Siemens‡. Sistemul sofisticat de injectie electronica mentine performantele motorului la cel mai inalt nivel, indiferent de temperaturi sau altitudine. Acceleratia progresiva este controlabila indiferent ca vehiculul merge pe un teren dificil sau unul drept, fara denivelari.
Diferential Visco-Lok pe partea din fata // Transfera progresiv puterea de la roata care aluneca la cea care are aderenta – automat, fara a fi nevoie de buton sau maneta. Pe langa asta, nu este nicio problema in operarea acestui sistem de catre pilot, fiind extreme de transparent. Se poate bloca in totalitate fara a fi nevoie de limitator de viteza. Toate modelele echipate cu DPS dispun si de calibrare de tip Visco-Lok QE care face ca diferentialul din fata sa raspunda mai rapid.
Suspensie independenta TTI in spate // Design-ul deosebit asigura control si stabilitate, mai ales pe terenurile denivelate. Rotile se misca inapoi chiar si daca se misca in sus si in jos simultan, fara a oscila in vreun fel. De asemenea, TTI dispune de o reducere de 75% a numarului de parti fata de cele create pentru competitii si ajuta la uzarea mai lenta a pneurilor.

Can-Am Outlander 800R. 4x4 este un ATV Bombardier modern din punct de vedere al echiparii. 
Suspensii duble pe partea din fata – Precizia si controlul reprezinta principalele caracteristici ale acestei dotari. Reduc efortul depus de pilot la viraje. Componentele din aluminiu fac ATV-ul mai usor.
Cadru SST (Surrounding Spar Technology) // Spre deosebire de cutia tubulara obisnuita, cadrul SST este unul usor, dar foarte rezistent. Contribuie la raportul bun putere/greutate pe care il are modelul Outlander, dar si la centrul gravitational coborat.
NOU! Placuta de protectie din polietilena densa – Pentru un plus de protectie
Anvelope radiale Badlands de 66cm – Usoare si foarte usor de manevrat!
NOU! Fatada schimbata – Pentru un aspect mai rafinat si mai modern; apartine exclusive familiei Outlander 800R.
Frane pe disc interioare // Design-ul unic care se regaseste atat in fata, cat si in spate ajuta la reducerea greutatii nesuspendate si la centralizarea masei pentru un mai bun control. Ajuta si la o mai buna protectie fata de noroi sau alte deseuri.
Sistem de securitate codat digital (D.E.S.S.) // Primul dispozitiv anti-furt care vine ca dotare standard de pe piata. Codul electronic din cheie trebuie sa se potriveasca celui din computerul de bord pentru ca vehiculul sa porneasca.
Rasteluri din otel – Capacitate de 45kg in fata si de 90kg in spate.
NOU! Abtibilduri si culori – Abtibilduri si culori noi pentru anul 2009.

Te-ar putea interesa si:

Snowmobile Lynx 2024 - caracteristici principale, upgrade-uri si design

Snowmobilele BRP Lynx 2024 ofera imbunatatiri in zona de sasiu si caracteristici aduse la ultimele standarde. Modelele din gamele Rave, Shredder, Ranger si Xterrain sunt special concepute pentru performanta prin zapada adanca, aproape intreg lineup-u...

CITESTE MAI MULT