Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

LAMA ZAPADA CYCLONE 54" [PN 68710]

LAMA ZAPADA CYCLONE 54" [PN 68710]
LAMA ZAPADA CYCLONE 54" [PN 68710]
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!
  Programeaza un Test Ride!

Vezi produse similare in functie de:

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

LAMA WARN CURBATA WARN CYCLONE ANGLED PLOW BLADE

* Design conic si curbat agresiv; Inlatura zapada sau noroiul vertical si lateral de pe suprafata pe care doriti sa o curatati.
* Realizata din otel rezistent 11-gauge
* Vopsea galbena extrem de rezistenta.
* Placi antiderapante rezistente la utilizare excesiva din otel de 1/4" zincate.
* Kitul contine wear bar usor de inlocuit

PN 68710 54" Lama Cyclone

Componente pentru lame Cyclone :
PN 39415 54" Steel Wear Bar
PN 69212 Placi antiderapante pentru lame Cyclone

Lama se vinde impreuna cu kitul de montare.

Disponibil pentru urmatoarele modele de ATV:
Linhai, Suzuki LTA 400/700/750, Yamaha YFM 350/400/450/660/700/Rhino, Kawasaki 650/750,
Bombardier 400/800, Polaris 600/800/Ranger, New Force 500. Arctic Cat toate modelele.

Produse vizualizate recent
Recently viewed

Istoria Warn

Despre Warn

Povestea celor de la Warn a inceput in anul 1948 cand Arthur Warn  prin mica sa companie Warn Industries, a inceput sa construiasca diferentiale pentru Jeep-urile ce erau folosite in al doilea razboi mondial, creand astfel masini foarte performante in  orice fel de teren. Sediul initial se gasea in Seattle Washington, iar un atu important era spiritual inovativ de care dadeau dovada.

Asa  ca in 1956, Warn produce primul troliu care va fi repede acceptat  de toata lumea: de lucratorii forestieri, de pasionatii de off-road, de industria constructoare, etc.

Warn se impusese in acest moment ca lider in acest domeniu.

In 1970 ajunsese la o gama foarte variata de produse: diferentiale manuale sau automate pentru masini 4X4, trolii electrice sau hidraulice, trolii de mare putere  si diferite kit-uri de montaj.

Apoi a inceput o fructuoasa colaborare cu Ford Motor Company, urmata de cea cu AM General, firma care produce Hummer, troliile produse capatand renumele de ‘’troliile alese’’

In 1986 sediul companiei se muta Portland , Oregon la iar fiul lui Arthur Warn, Michael Warn devine presedintele acesteia

Dupa anii 1980 piata de atv-uri cunoaste o puternica dezvoltare, lucru observat de cei de la Warn, care in 1988 patenteaza primul troliu special creat pentru atv-uri.

Intre anii 1991 si 1999, Warn sufera modificari constructive majore, printre care amintim implementarea ISO 9001/QS-9000.

Divizia care se ocupa in special de atv-uri cunoaste o dezvoltare extrem de rapida si stabileste  contracte cu Polaris, Bombardier si Yamaha.

Cu toate ca afacerile mergeau foarte bine, Michael warn decide in anul 2000 sa vanda intreg portofoliul de actiuni catre Endeavour Capital si Norwest Equity Partners. Miscarea a fost una benefice pentru Warn deoarece a beneficiat de o infuzie mare de capital care i-a permis ulterior sa continue dezvoltarea si diversificarea.

In 2002 Warn lanseaza o noua gama de produse destinate muncitorilor profesionisti care aveau nevoie de unelte puternice si performante si alta dedicata celor care erau dornici sa mestesugareasca, cunoscuta sub numele de ‘’do it yourself’’.

 Warn continua sa se dezvolte, creand noi canale de distributie, noi metode de fabricare, facand sponsorizari si participand la actiuni voluntare care aveau scopul de a ajuta comunitatea locala si obtinand si ISO 14001..

In octombrie 2003, Warn fuzioneaza cu Dover Corporation, un alt pas important in dezvoltare, care s-a tradus prin deschiderea de noi subunitati in: Olanda, Oregon, Ohio si Mexic.

In present Warn continua sa ne uimeasca cu produse innovative, de mare putere, extreme de fiabile, iar ultima aparitie pe scena si-a facut-o primul troliu cu racire pe aer din lume , Endurance 12.