Can-Am Maverick X Rs

Can-Am Maverick X Rs

18.04.2014

Daca vreti distractie pe 4 roti, ar trebui sa priviti mai indeaproape modelul Can-Am Maverick X Rs, care are tot ce ii trebuie pentru a va rasplati cu o experienta pe cinste. In aventurile sale offroad, Can-Am Maverick X Rs este ajutat de un motor de 976cc, V-twin, racit cu lichid, SOHC, 8 valve care ofera mai mult decat suficienta putere pentru a va ajuta sa faceti fata fara efort pana si celor mai accidentate terenuri. Motorul este hranit de un rezervor de 37.8 litri si puterea lui este tinuta sub control de o transmisie continua variabila CVT cu o curea de transmisie ranforsata Zylon. UTV-ul ruleaza pe jante de 12 inci care sunt imbracate in anvelope Maxxis Bighorn offroad cu aderenta mare.

Can-Am Maverick X Rs va satisface apetitul oricarui entuziast UTV de mare performanta. Ofera caracteristici aditionale precum amortizoare FOX Podium RC2.5 HPG, jante de 12 inci din aluminiu beadlock si accesorii X-package.

Caracteristici UTV Can-Am Maverick X Rs:

- motor de 101CP Rotax 1000R V-twin cu evacuare dubla
- sistem de control inteligent al acceleratiei ITC
- flux dinamic al componentelor
- transmisie CVT cu curea ranforsata Zylon
- magnetou de 625 W
- raport putere/greutate best-in-class
- suspensie spate independent TTA cu o cursa de 14 inci
- pozitionare central a motorului
- suspensie fata brat dublu
- diferential fata autoblocant Visco-Lok QE
- scaun sofer ajustabil si volan ajustabil
- compartiment de stocare incapator in cabina de pilotaj
- portbagaj multifunctional spate cu sistem LINQ quick-attach
- sistem antifurt DESS Digitally Encoded Security System

Pachetul X RS aduce in plus urmatoarele dotari:

- amortizoare Fox Podium X Performance RC2.5
- jante beadlock de 12 inci cu anvelope Maxxis Bighorn
- indicator de bord analog/digital si volan custom
- dotari extra X RS 

Performanta best-in-class – deveniti liderul haitei cu motorul de 101CP Rotax 1000R V-Twin, cu o dinamica de flux ridicat de ultima generatie. Iar sunetul evacuarii duble va deveni semnatura dumneavoastra.

Cel mai puternic din clasa sa – motorul de 976cc, 101CP Rotax 1000R V-Twin este cel mai puternic motor de UTV de la Can-Am. Acest motor racit cu lichid, single-overhead-cam ofera 4 valve per cilindru si este hranit de o clapeta de acceleratie de 54mm Bosch si doua injectoare de combustibil sofisticate VDO Siemens.

Un mai bun control al acceleratiei – sistemul electronic throttle-by-wire functioneaza in conjunctie cu clapeta de acceleratie Bosch pentru a produce o livrare lina a puterii, chiar daca piciorul rider-ului balanseaza pe acceleratie din cauza terenului accidentat. Sistemul iTC detecteaza balansarile nedorite si filtreaza input-ul. UTV-ul vine cu un mod progresiv si unul sport.

Mai multa putere – atunci cand un motor respira mai usor, poate produce mai multi cai putere. Asa ca producatorul american a optimizat admisia de aer, combustia si evacuarea. Admisia mai puternica, capetele de cilindru performante, valvele mai mari, raportul de compresie crescut si evacuarea dubla, toate contribuie la acest motor mai puternic si mai eficient.

Durabilitate crescuta: transmisia continua variabila CVT ofera o curea ranforsata Zylon, un material cu o putere flexibila de 1.6 ori mai mare si rigiditate in compresie mai mare comparativ cu o curea normala, pastrand sistemul de transmisie mai rece.

Output al puterii mai mare – pachetul ofera un magnetou puternic cu output de 625 W.

Performanta care iese in evidenta – UTV-ul ofera un raport putere/greutate optim, oferindu-va o cursa care aduce fiecare picatura din performanta la care v-ati astepta de la Can-Am.

Manevrabilitate precisa – preluati controlul pe orice teren cu suspensia spate TTA (Torsional Trailing A-Arm) si amortizoarele exclusive in industrie Fox Podium X Performance RC2.5 HPG

Suspensie spate inovativa – suspensia spate TTA este o versiune compacta a suspensiei five-link pentru o virare fara probleme, o buna absorbtie a socurilor si contact al anvelopelor cu solul. Ofera o greutate redusa si o cursa de 14 inci.

Greutate centralizata – alte UTV-uri sport ofera motoare pozitionate catre spate, crescand inertia si tendinta de a supravira. Motorul lui Maverick X Rs este centrat intre cele doua scaune, centralizand greutatea pentru o virare mai agila si mai usoara la colturi. Rezultatul este un Maverick agil, increzator, puternic si dinamic.

O cursa capabila si precisa – suspensia fata brat dublu A-arm ofera o cursa de 14 inci pentru o experienta de conducere capabila si precise.

Control mai bun – exclusiv pentru Can-Am, Visco-Lok este un sistem de blocare progresiva si automatica a diferentialului fata. Sistemul transfera in mod inteligent puterea de la roata alunecatoare fata la roata opusa cu tractiunea. Fara sa fie nevoie sa apasati butoane sau sa actionati manete. Obtineti o blocare progresiva fara limitare de turatie sau de putere.

Amortizoare performante – amortizoarele sportive fata si spate ofera compresie dual-speed si ajustare pentru terenuri diferite.

Jante si anvelope performante – legarea mecanica face imposibil ca anvelopele sa se desprinda de roti in timpul acceleratiei puternice sau la colturi. Anvelopele de 27 inci Maxxis Bighorn 2.0 ofera o cursa lina si increzatoare pe o varietate de suprafete.

Design orientat catre rider – echipat cu un bord analog/digital, volan custom si accesorii X-package, Maverick X Rs este combinatia perfecta de stil, confort si performanta.

Sistem antifurt standard – DESS este primul sistem antifurt standard din industrie. Codul electronic din cheie trebuie sa se potriveasca cu codul din unitatea de procesare pentru ca vehiculul sa porneasca.

Specificatii tehnice:

- tip motor: V-twin, racit cu lichid, SOHC, 8 valve- capacitate: 976cc
- sistem de alimentare: ITC cu EFI, clapeta de acceleratie de 54mm, 2 injectoare Siemens VDO
- sistem de pornire: electric
- cutie de viteze: CVT cu frana standard de motor
- transmisie: selectabila 2WD/4WD pe cardan cu sistem Visco-Lok
- cadru: din otel
- cusca de protectie: diametru 5.1cm, din otel
- suspensii fata: brat dublu cu amortizoare Fox Podium X Performance 2.0 HPG ajustabile
- suspensii spate: TTA independenta cu amortizoare Fox Podium X Performance 2.0 HPG ajustabile
- frane fata: discuri duble de 214mm ventilate
- frane spate: discuri duble de 214mm ventilate
- anvelope fata: Maxxis Bighorn 27x9x12
- anvelope spate: Maxxis Bighorn 27x11x12
- greutate: 588 kg
- dimensiuni: 3127 x 1625 x 1885 mm

ATVROM - importator UTV Arctic Cat, Can-Am Bombardier, CFMoto, Kawasaki, Linhai, Yamaha.

Te-ar putea interesa si:

CFMOTO 450MT ABS 2024

Constructorul chinez, CFMOTO, vine cu o propunere tentanta pentru sezonul 2024, alaturand gamei de motociclete de tip adventure un nou model performant, sub forma lui 450MT. Platforma dovedita 449cc cu 2 cilindri in paralel marca CFMOTO a fost tun...

Citeste mai mult