Can-Am DS450 X Xc

Can-Am DS450 X Xc

23.04.2014

Can-Am DS 450 X xc este un ATV agil care a fost creat special sa faca fata oricarui teren cu curaj. ATV-ul ofera suspensii performante cu amortizoare KYB HPG C36 fata si KYB HPG C40 spate. Inima modelului este un motor de 449.3cc, cu un singur cilindru, racit cu lichid, DOHC. Motorul este imperecheat cu o transmisie manuala cu 5 viteze gata pentru competitii cu schimbator de picior si maneta de ambreiaj manuala.

 

Pentru protectie sporita, ATV-ul vine prevazut cu deflectoare de vant si un square pad. Traseele stramte de padure nu sunt o problema pentru acest ATV agil si responsiv. Construit sa straluceasca in conditii stramte, veti trece printre copaci cu o manevrabilitate de neegalat.

Caracteristici Can-Am DS450 X xc:

- motor Rotax 4-Tec 449cc, de 45.3 CP, racit cu lichid
- raport putere/greutate best-in-class
- transmisie manuala cu 5 viteze
- alimentare EFI cu clapeta de acceleratie de 46 mm
- lant 520 O-ring
- cadru din aluminiu pyramidal Altec
- suspensie spate cu brat oscilant
- suspensie fata cu brat dublu
- amortizoare Kayaba HPG Piggyback
- suporturi incapatoare pentru picioare
- faruri detasabile
- ghidon din aluminiu
- ax spate ajustabil
- anvelope ITP Holeshot GNCC pe roti ITP T-9 beadlock
- suporturi pentru picioare din aluminiu
- scuturi de protectie
- bull bar fata
- pachet grafic X-Package
- volan ajustabil

Performanta best-in-class – proiectat pentru curse, motorul de incredere Rotax 4-TEC 450, racit cu lichid, cu un singur cilindru, 4 timpi are tot ce ii trebuie sa va asigure ca plecati primul de la start si veti ramane in frunte.

Raport putere/greutate de neegalat – DS 450 ofera un cadru din aluminiu fara suduri ALTEC si un motor puternic Rotax pentru cel mai bun raport putere/greutate din clasa ATV sport 450. Combinat cu alte inovatii care economisesc greutate si centralizarea masei pentru reducerea greutatii, este de neegalat in clasa sa.

Transmisie pregatita pentru curse – transmisia manuala cu 5 viteze gata de curse cu schimbator de picior si maneta de ambreiaj manuala. Ofera un ambreiaj heavy-duty si 9 placute de frecare cu mecanism Direct Link.

Livrare eficienta de combustibil – sistemul EFI cu clapeta de acceleratie de 46mm, CPU de 16 biti si viteza a procesorului de 32MHz livreaza eficient combustibilul la motor, rezultand mai multa putere si incredere.

Lant heavy-duty – lantul O-ring heavy duty poate gestiona stresul curselor.

Manevrabilitate precisa – preluati controlul pe traseu cu axul ajustabil spate care reduce greutatea si adauga la avantajele centralizarii masei.

Mai puternic dar mai usor – un cadru de putere maxima, fara suduri, din aluminiu, care foloseste o structura piramidala dubla. Componentele majore sunt securizate cu legatoare din aluminiu numite lock-bolts. Cadrul este mai puternic si mai usor decat un cadru traditional.

Cea mai usoara greutate posibila – ofera un ax spate Chromoly, hub-uri din aluminiu extended-reach, brat oscilant din aluminiu, o cursa de 10.5 inci pentru cea mai usoara greutate posibila si pentru centralizarea masei.

Suspensii fata sport – suspensii fata sport pentru performante sportive.

Amortizoare de curse – amortizoarele fata KYB HPG C36 ofera compresie in doua viteze, ajustare si o cursa de 9.5 inci. Amortizoarele din aluminiu KYB HPG C40 spate ofera compresie dual-speed, ajustare si o cursa de 10.5 inci.

Ax spate ajustabil – multi profesionisti de top din motocross aleg sa concureze cu o latime spate mai ingusta decat pe fata. Puteti si dumneavoastra, cu axul ajustabil al lui DS 450 X Xc. Ajustarea de la 46 la 50 de inci este posibila prin intermediul unor elemente de distantare de 0.5 inci.

Roti si anvelope de curse – DS 450 X xc ofera anvelope fata ITP Holeshot GNCC montate pe roti din aluminiu negre 10 inci ITP T-9 cu inele beadlock. Anvelopele mai inalte ofera tractiune superioara in conditii solicitante de curse.

Design orientat catre rider – incarcat cu caracteristici de curse precum nerf bar-uri din aluminiu, scuturi de protectie si bull bar fata, sunteti intotdeauna pregatit pentru curse.

Protectie pentru picioare – suporturile late pentru picioare cu heel guard-uri integrate ofera protectie si suport

Specificatii tehnice:

- tip motor: un singur cilindru, racit cu lichid, DOHC 4 valve, valve de admisie de 38mm, evacuare de 31mm
- capacitate cilindrica: 449.3 cc
- sistem EFI: clapeta de acceleratie de 46mm, CPU 16 biti, 32 MHz
- sistem de pornire: electric
- transmisie: 5 viteze manuala, ambreiaj heavy-duty, 9 placute de frecare cu mecanism DirectLink
- tren de rulare: 520 O-ring high capacity, componente din aluminiu, ax rigid
- cadru: Altec dual-pyramidal aluminiu
- suspensie fata: brat dublu cu amortizoare KYB HPG cu compresie si ajustare preload
- suspensie spate: brat oscilant din aluminiu cu amortizoare KYB HPG ajustabile
- frana fata: discuri de 182 mm
- frana spate: rotor de 198 mm
- anvelope fata: ITP Holeshot SR
- anvelope spate: ITP Holeshot SR
- roti: din aluminiu
- ampatament: 1267 mm
- inaltime sa: 831 mm
- garda la sol: 229 mm
- capacitate rezervor: 11.5 litri

ATVROM - importator ATV Arctic Cat, Can-Am Bombardier, CFMoto, Goes, Kawasaki, Linhai, Suzuki, TGB, Yamaha.

Te-ar putea interesa si:

CFMOTO si Aspar Racing Team concureaza la Moto2 si Moto3 in albastru, negru si fucsia

In 2023, CFMOTO a cucerit doua podiumuri, iar pentru 2024, obiectivele sunt si mai ambitioase: sa lupte pentru victorii si podiumuri cu ajutorul lui Jake Dixon si al lui Izan Guevara in Moto2 si alaturi de David Alonso si Joel Esteban in Moto3.  ...

Citeste mai mult