2014 Kawasaki Brute Force 750 4x4i

2014 Kawasaki Brute Force 750 4x4i

29.01.2014

ATV-ulKawasaki Brute Force 750 4x4i 2014 va fi disponibil in 3 configuratii; versiunea ATV standard 4x4i este cea mai accesibila optiune si este un model non EPS care vine cu o schema de culoare Bright White cu jante de otel. Modelul EPS este disponibil in schemele de culoare Candy Lime Green sau Vibrant Blue si aduce o grafica unica, ce complementeaza designul general si mai este dotat cu jante din aluminiu cu 6 spite. A treia versiune de ATV Kawasaki este EPS Realtree APG HD Brute Force 750 4x4i cu o schema de culoare camuflaj si jante din aluminiu cu 6 spite negre.

Fiecare din cele 3 Kawasaki Brute Force 750 aduce un motor de 750cc in patru timpi cu injectie V-twin la 90 de grade care ofera suficienta putere pentru a surprinde orice competitor de pe traseu. Clapetele de acceleratie ale ATV-ului de 36mm sunt controlate de un CPU de 32-biti care monitorizeaza si temperatura lichidului de racire, temperatura si presiunea aerului admis in motor, pozitia acceleratiei, viteza vehiculului si unghiul arborelui cotit pentru a aduce cea mai potrivita mixtura de combustibil. Raspunsul vioi al motorului Kawasaki este rezultatul admisiei instantanee de combustibil, facand acest motor un hit in randul riderilor sport. In ciuda cuplului enorm, acceleratia usoara reduce oboseala riderului.

Pentru a proteja de noroi si resturi de pe traseu, radiatorul mare Kawasaki este plasat sus pe sasiu impreuna cu un intrerupator self-repairing si o siguranta dedicata pentru ventilatorul radiatorului. Puternicul motor V-twin al ATV-ului este imperecheat cu o transmisie variabila automatica CVT dual-range care este bine protejata si are o conducta de aer care previne intruziunea apei si a noroiului.

Transmisia 2WD sau 4WD se selecteaza simplu printr-un buton montat pe ghidon. In modul 4WD, Brute Force 750 4x4i EPS foloseste diferentialul fata cu alunecare limitata pentru a mentine raspunsul directiei si a usura efortul virarii in ghidon. Pentru si mai mult control in situatii dificile, riderul poate gestiona cantitatea de putere catre rotile din fata datorita Kawasaki Variable Front Differential Control folosind un controller pe stanga ghidonului. Oricine a traversat noroi adanc, pante alunecoase sau busteni si pietre mari va fi multumit de aceasta functionalitate.

Axul fata de pe ATV-ul Kawasaki Brute Force 750 4x4i are articulatii pe cardan. Similare articulatiilor tip U, articulatiile pe cardan absorb fluctuatiile de cuplu in planetare iar design-ul usor ajuta la reducerea vibratiilor. Transmisia spate si sistemul de franare spate sunt extrem de robuste si de eficiente.

Ca o parte integrata a planetarelor, sistemul de franare spate este sigilat in bratul de aluminiu unde opereaza intr-o baie de ulei. Asta protejeaza frana de noroi, praf si resturi si practic nu necesita mentenanta. Dimensiunea compacta a sistemului de franare Kawasaki ofera mai multa garda la sol decat un sistem conventional pe disc si impreuna cu discurile duble de pe fata ajuta la oprirea rapida a ATV-ului. In imbunatatirea sistemului de franare foarte eficient vine Kawasaki Engine Brake Control, care ajuta la incetinirea ATV-ului cand se merge la vale.

Toata aceasta tehnologie este tinuta laolalta de un cadru tubular Kawasaki din otel rezistent cu zone cheie ranforsate, precum montura bratelor de suspensie A-arm, monturile stabilizatoarelor spate, montura motorului si a punctelor de sprijin pentru picioare. Din aceasta concentrare pe forta exceptionala a ATV-ului rezulta manevrabilitate optima pe cele mai dure terenuri si durabilitate impresionanta. Abilitatea sasiului de a absorbi socuri atunci cand se merge in modul sport peste pietre si trunchiuri de copaci creste confortul pilotului si face mai usoara mentinerea vitezei intr-o gama larga de conditii.

Un layout al suspensiei de tip double-wishbone aduce amortizoare de soc montate la unghiul optim intre brate pentru a minimiza indoitura si a mentine o garda la sol mai mare odata ce riderul sta in ATV. Suspensia fata Kawasaki este prevazuta cu amortizoare ajustabile cu o cursa de 6.7 inci (17 cm) iar suspensia spate este independenta A-arm si are o cursa de 7.5 inci (19.1 cm). O combinatie de rulmenti si jonctiuni pe bila in bratul spate ofera suspensiei spate independente un raspuns foarte bun in timp ce creste stabilitatea si confortul riderului.

In completarea suspensiei performante, saua riderului ofera captuseala din spuma de uretan care ramane confortabila dupa ore intregi in sa. Inginerii Kawasaki au pus la fel de multa atentie in ergonomie ca si in motor si au dezvoltat o pozitie de conducere dreapta si confortabila care creste capacitatea riderului de a interactiona cu Kawasaki Brute Force 750 4x4i EPS si permite scrutarea eficienta a orizontului si priviri rapide la panoul de instrumente stil automobil.

Sistemul usor si foarte eficient Electric Power Steering (pentru versiunile EPS si Camo EPS) ofera ATV-ului Brute Force 750 4x4i EPS manevrabilitate usoara si confort excelent. La viteza mica sau atunci cand stai pe loc, asistenta este cea mai mare si este redusa pe masura ce viteza creste pentru o manevrabilitate predictibila. Intreg ansamblul de directie Kawasaki este pozitionat asa incat arborele de directie sa nu se conecteze direct la carcasa diferentialului fata. Miscarea diferentialului datorita acceleratiei in modul 4x4 nu poate afecta ansamblul de directie. Aceasta izolare ofera manevrabilitate mai buna si mai precisa.

Caroseria durabila este turnata din olefina termoplastica (TPO) rezistenta la zgarieturi vopsita in Bright White (4x4i), Candy Lime Green sau Vibrant Blue (EPS) sau camuflaj Realtree APG HD cu modele portocalii (EPS camo). Capota, aripile, bara de protectie si inconjururile farurilor au fost proiectate sa ofere o aparenta lata si robusta iar bara de protectie fata ofera prize de maini pentru manipularea eficienta a vehiculului atunci cand apare nevoia. Alte trasaturi de design includ doua faruri de 35 wati late care ofera iluminare foarte buna pentru traseele de noapte si un compartiment de stocare sub capota acoperit care poate cara doua sticle de 0.5 litri.

Ambele modele Kawasaki Brute Force EPS ruleaza pe roti de aluminiu cu 6 spite robuste cu anvelope agresive care ajuta la garda la sol de 9.4 inci (23.9 cm) si transfera puterea mare a motorului V-twin la sol. Portbagajele robuste ofera un set de puncte de ancorare de incredere si simple pentru securizarea incarcaturii. Portbagalele pot transporta o greutate totala de 120 kg care poate acomoda proviziile, uneltele si echipamentul outdoor al riderului. Un rezervor mare de 19 litri este pozitionat sub sa pentru a pastra centrul de greutate cat mai jos posibil. Pentru a pastra greutatea optima, scaritele pentru picioare din aluminiu sunt inconjurate de o platforma full-size din material compozit.

Capabilul Brute Force 750 4x4i EPS poate remorca o greutate totala de 567 kg. Alte functionalitati includ torpedoul impermeabil din aripa stanga fata si un buzunar de depozitare in aripa dreapta fata. Riderii pot extinde versatilitatea lui Brute Force cu o varietate de accesorii originale Kawasaki disponibile pe piata.

Te-ar putea interesa si:

Aprilia Tuono 125 - emotie si adrenalina pe doua roti 

Motocicleta Aprilia Tuono 125 este alegerea perfecta pentru riderii tineri in cautarea performantei si care viseaza la un partener pe doua roti cu o personalitate indrazneata. Modelul proiectat si construit in Italia se distinge prin design, un sasiu...

CITESTE MAI MULT